Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

מנסור עבאס ביבי / גנץ נפגש עם יו"ר רע"מ: "אזהרה לבנט ועבאס - ביבי משתמש בכם ... - בכפר המכבייה היה לפוליטיקאי היחיד שהקפיד לחתוך את הלובי, בדרכו פנימה והחוצה, העיקר לעבור דרך העיתונאים.

מנסור עבאס ביבי / גנץ נפגש עם יו"ר רע"מ: "אזהרה לבנט ועבאס - ביבי משתמש בכם ... - בכפר המכבייה היה לפוליטיקאי היחיד שהקפיד לחתוך את הלובי, בדרכו פנימה והחוצה, העיקר לעבור דרך העיתונאים.. ביבי הוא מנהיג שהוא גדול על כל 'המדינה' הזאת, הוא באמת מנהיג בקנה מידה בינלאומי. מנסור שיחק את המשחק שהנאשם מכיר. זה אותו נתניהו שאמר שלא ינהל מומ עם מנסור עבאס, ואז הלך והציע לו הצעות נדיבות ואף שיגר את שופריו להסביר כמה עבאס מתון וראוי. בשם ראש האיחוד העולמי של חכמי המוסלמים, שיח' דר יוסף אלקרדאוי ובשם כל חברי האגודה אנחנו מגישים לכם את מלוא. יור הרשימה המשותפת איימן עודה התייחס למגעים בין מנסור עבאס וראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר כי לדעתו ביבי השתמש בעבאס וזרק אותו.

איימן עודה על מנסור עבאס: זה אותו נתניהו שאמר שלא ינהל מומ עם מנסור עבאס, ואז הלך והציע לו הצעות נדיבות ואף שיגר את שופריו להסביר כמה עבאס מתון וראוי. יור כחול לבן בני גנץ נפגש הבוקר (שלישי) עם יור רעם מנסור עבאס במאמץ לשכנעו לא לחבור לגוש בהובלת לאחר מכן פנה גנץ לעבאס וליור ימינה נפתלי בנט, המשמשים כלשון מאזניים בין הגושים, והזהיר אותם כי ביבי משתמש בכם. אני התנגדתי בחריפות להישענות על עבאס גם כשדובר על ממשלת נתניהו, תתנצל ואח''כ תשיב ענינית: The leader of the united arab list (ra'am).

מנסור עבאס: "אני לא שולל ישיבה עם נתניהו" | חדשות מעריב
מנסור עבאס: "אני לא שולל ישיבה עם נתניהו" | חדשות מעריב from images.maariv.co.il
מנסור שיחק את המשחק שהנאשם מכיר. נתניהו של היום זה לא נתניהו של פעם, ומי תיאר לעצמו שהוא יישב עם מנסור עבאס וינסה לדבר על לבו? אני התנגדתי בחריפות להישענות על עבאס גם כשדובר על ממשלת נתניהו, תתנצל ואח''כ תשיב ענינית: בכיר באחים המוסלמים שהתיר פיגועי התאבדות שלח מכתב ברכה למנסור עבאס. הרי גם אחרי שאחרון העדים ירד מהדוכן הוא ימשיך באין כלום כי כלום! בשלב הזה עבאס ובנט יהפכו לבני ערובה של נתניהו. ביבי השתמש בו וזרק אותו לכתבה המלאה ». בכפר המכבייה היה לפוליטיקאי היחיד שהקפיד לחתוך את הלובי, בדרכו פנימה והחוצה, העיקר לעבור דרך העיתונאים.

תומך פיגועי התאבדות בירך את מנסור עבאס.

בשם ראש האיחוד העולמי של חכמי המוסלמים, שיח' דר יוסף אלקרדאוי ובשם כל חברי האגודה אנחנו מגישים לכם את מלוא. אז ביבי תתפטר וגדעון סער רוץ וכבוש את ראשות הממשלה! אבל גם ביבי שיקר ללכת עם השמאל? נחזיר את האדמות שהופקעו מבני עמנו. Had there been real danger of the government not being formed, he would have voted in favor of it. נתניהו של היום זה לא נתניהו של פעם, ומי תיאר לעצמו שהוא יישב עם מנסור עבאס וינסה לדבר על לבו? אני התנגדתי בחריפות להישענות על עבאס גם כשדובר על ממשלת נתניהו, תתנצל ואח''כ תשיב ענינית: איימן עודה על מנסור עבאס: חבר הכנסת מנסור עבאס, יור מפלגת רעמ וחבר הרשימה המשותפת בריאיון לערן זינגר בכאן רשת ב. בכפר המכבייה היה לפוליטיקאי היחיד שהקפיד לחתוך את הלובי, בדרכו פנימה והחוצה, העיקר לעבור דרך העיתונאים. במפלגת רעמ של מנסור עבאס, החליטו לתמוך בגוש המפלגות התומכות בנתניהו, כך לדברי בכיר במפלגה לעיתון 'ישראל היום'. ביבי הוא מנהיג שהוא גדול על כל 'המדינה' הזאת, הוא באמת מנהיג בקנה מידה בינלאומי. מכתב הברכה של שייח' קרדאווי למנסור עבאס:

הרי גם אחרי שאחרון העדים ירד מהדוכן הוא ימשיך באין כלום כי כלום! The leader of the united arab list (ra'am). מנסור עבאס בנאומו בערבית בכנסת: נחזיר את האדמות שהופקעו מבני עמנו. חבר הכנסת מנסור עבאס, יור מפלגת רעמ וחבר הרשימה המשותפת בריאיון לערן זינגר בכאן רשת ב.

אחמד טיבי - "יש ח"כים שפעלו למען הערבים יותר ממנסור עבאס ...
אחמד טיבי - "יש ח"כים שפעלו למען הערבים יותר ממנסור עבאס ... from images.maariv.co.il
דקה 90 מנסור עבאס התנגד להצעה של ביבי. יור הרשימה המשותפת איימן עודה התייחס למגעים בין מנסור עבאס וראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר כי לדעתו ביבי השתמש בעבאס וזרק אותו. הרי גם אחרי שאחרון העדים ירד מהדוכן הוא ימשיך באין כלום כי כלום! הוא אדם שמאוד מקשיב לסובבים אותו, השאלה היא מי הם הסובבים אותו. אני התנגדתי בחריפות להישענות על עבאס גם כשדובר על ממשלת נתניהו, תתנצל ואח''כ תשיב ענינית: במפלגת רעמ של מנסור עבאס, החליטו לתמוך בגוש המפלגות התומכות בנתניהו, כך לדברי בכיר במפלגה לעיתון 'ישראל היום'. שום דבר לא יעצור את השבעת הממשלה. יור כחול לבן בני גנץ נפגש הבוקר (שלישי) עם יור רעם מנסור עבאס במאמץ לשכנעו לא לחבור לגוש בהובלת לאחר מכן פנה גנץ לעבאס וליור ימינה נפתלי בנט, המשמשים כלשון מאזניים בין הגושים, והזהיר אותם כי ביבי משתמש בכם.

אני התנגדתי בחריפות להישענות על עבאס גם כשדובר על ממשלת נתניהו, תתנצל ואח''כ תשיב ענינית:

במפלגת רעמ של מנסור עבאס, החליטו לתמוך בגוש המפלגות התומכות בנתניהו, כך לדברי בכיר במפלגה לעיתון 'ישראל היום'. ביבי השתמש בו וזרק אותו לכתבה המלאה ». נחזיר את האדמות שהופקעו מבני עמנו. זה אותו נתניהו שאמר שלא ינהל מומ עם מנסור עבאס, ואז הלך והציע לו הצעות נדיבות ואף שיגר את שופריו להסביר כמה עבאס מתון וראוי. עם זאת, כשדיבר בעברית, יצא עבאס נגד האמירות שמגיעות מגוש תומכי ראש הממשלה היוצא, בנימין נתניהו, כי במסגרת. הרי גם אחרי שאחרון העדים ירד מהדוכן הוא ימשיך באין כלום כי כלום! מנסור עבאס הפך במהרה לאשף תקשורת. בכיר באחים המוסלמים שהתיר פיגועי התאבדות שלח מכתב ברכה למנסור עבאס. חבר הכנסת ממפלגתו של מנסור עבאס מאיים שלא להצביע בעד הממשלה החדשה, במחאה על הכוונה להרוס בתים בפזורה הבדואית בנגב • ברעם התעקשו שכל החכים שלהם יתמכו בהצבעה על הממשלה. יור הרשימה המשותפת איימן עודה התייחס למגעים בין מנסור עבאס וראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר כי לדעתו ביבי השתמש בעבאס וזרק אותו. יאיר לפיד הצליח להקים את הוועדה המסדרת, עכשיו עבודת הכנסת בשליטת יש עתיד. תומך פיגועי התאבדות בירך את מנסור עבאס. ההסכם עם מנסור עבאס מיטיב עם החברה הערבית, ללא החלומות חסרי האחריות שנתניהו הבטיח לו.

מנסור עבאס בנאומו בערבית בכנסת: מנסור עבאס בנאומו בערבית בכנסת: The leader of the united arab list (ra'am). מנסור שיחק את המשחק שהנאשם מכיר. Had there been real danger of the government not being formed, he would have voted in favor of it.

ביבי נתניהו | קריקטורות - מאיר מירב
ביבי נתניהו | קריקטורות - מאיר מירב from meirmeyrav.files.wordpress.com
אני התנגדתי בחריפות להישענות על עבאס גם כשדובר על ממשלת נתניהו, תתנצל ואח''כ תשיב ענינית: מנסור שיחק את המשחק שהנאשם מכיר. הרי גם אחרי שאחרון העדים ירד מהדוכן הוא ימשיך באין כלום כי כלום! יור הרשימה המשותפת איימן עודה התייחס למגעים בין מנסור עבאס וראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר כי לדעתו ביבי השתמש בעבאס וזרק אותו. תמוה שגם כשישראל מוכנה לחזור לגבולות 1967 (בדרום) היא עושה זאת ללא כל דיאלוג. ההסכם עם מנסור עבאס מיטיב עם החברה הערבית, ללא החלומות חסרי האחריות שנתניהו הבטיח לו. אבל גם ביבי שיקר ללכת עם השמאל? כחול לבן מנסור עבאס בחירות 2021 בנימין נתניהו נפתלי בנט בני גנץ.

ביבי הוא מנהיג שהוא גדול על כל 'המדינה' הזאת, הוא באמת מנהיג בקנה מידה בינלאומי.

מכתב הברכה של שייח' קרדאווי למנסור עבאס: הרי גם אחרי שאחרון העדים ירד מהדוכן הוא ימשיך באין כלום כי כלום! מנסור עבאס הפך במהרה לאשף תקשורת. ביבי השתמש בו וזרק אותו לכתבה המלאה ». בשלב הזה עבאס ובנט יהפכו לבני ערובה של נתניהו. הוא אדם שמאוד מקשיב לסובבים אותו, השאלה היא מי הם הסובבים אותו. ההסכם עם מנסור עבאס מיטיב עם החברה הערבית, ללא החלומות חסרי האחריות שנתניהו הבטיח לו. בשם ראש האיחוד העולמי של חכמי המוסלמים, שיח' דר יוסף אלקרדאוי ובשם כל חברי האגודה אנחנו מגישים לכם את מלוא. את מסיבות העיתונאים שלו כיוון לשעה 20:00 בערב. שום דבר לא יעצור את השבעת הממשלה. בכיר באחים המוסלמים שהתיר פיגועי התאבדות שלח מכתב ברכה למנסור עבאס. מנסור עבאס בנאומו בערבית בכנסת: במפלגת רעמ של מנסור עבאס, החליטו לתמוך בגוש המפלגות התומכות בנתניהו, כך לדברי בכיר במפלגה לעיתון 'ישראל היום'.

למעט החלולים בשופרות, אין אף אחד שיאמין עכשיו לבדותא שנתניהו לא אמר בקולו שיישב עם מנסור עבאס מנסור עבאס. מנסור עבאס מעל בימת הכנסת: